Yhteistyö

Tahdomme olla sillanrakentajia erilaisista yhteisöistä ja taustoista tulevien ihmisten välillä.

Työalueellemme on muodostunut erittäin hyvä ja toimiva yhteys alueella toimivien yhdistysten, seurakuntien ja yhteisöjen kanssa. Teemme yhteistyötä myös useiden eri viranomaistahojen kanssa. Olemme mukana mm. Karttulan Kumppanuusryhmässä.

Lähetys

Kaikki Lapset Kouluun KLK – kummiohjelman kautta kummilapset

Diakoniatyö

Toiminnan tavoitteina on lähimmäisten aineellisen, henkisen ja hengellisen hädän lievittäminen, myös päihteettömän elämäntavan ja elämänhallinnan edistäminen. Karttulan Vapaaseurakunta on edistämässä näitä tavoitteita Kuopion Karttulan alueella ja Tervon kunnan alueella sekä on mukana vaikuttamassa diakoniatyön aktiiviseen kehittämiseen näillä paikkakunnilla.

Eväät Elämään päivä

Tiistai on Elämän Eväiden päivä. Raamatun opetusta klo 10 (Katso etusivulta ajankohta). Eväät Elämään tilaisuus klo 11. Väliajan voit viettää rupattelemalla toisten kanssa tai vaikka lukemalla lehtiä, käymällä kirpparilla jne. Eväät Elämään tilaisuus: Laulua, Raamatun Sanaa ja todistuksia siitä, miten Jumala ja usko Jeesukseen on muuttanut ihmisen elämän. Tämän jälkeen ruokailu ja kahvit, vapaaehtoinen maksu. Noin kerran kuukaudessa joku ajankohtainen infotilaisuus.

JUMALANPALVELUKSET

Sunnuntai on erityinen päivä jolloin voimme omistautua Jumalalle. Jumalanpalvelus on koko seurakunnan tapahtuma, johon tulemme kuulemaan Jumalan Sanan opetusta, laulamaan, kiittämään ja ylistämään Jumalaa. Rukoilemme yhdessä ja tarjoamme mahdollisuuden kahdenkeskiseen rukouspalveluun.

Raamattuopetus

Avoin pienryhmä: Raamatun opetus, jonka jälkeen keskustelu aiheesta ja rukousta.

AJANKOHTAISTA

KATSO YLÄPALKISTA ETUSIVU => AJANKOHTAISTA